سفارش تبلیغ
صبا ویژن

khafani

نظر

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توان از طریق ویدئوهایی که بصورت آنلاین منتشر می شود از طریق YouTube درآمد کسب کرد؟ شرط می بندم بله و اگر اکنون اینجا هستید و این راهنما را می خوانید بدیهی است که شما هنوز نتوانسته اید جواب رضایت بخشی به سوال خود پیدا کنید. اگر واقعاً چنین است ، بدانید که این بار نیز می توانید روی من حساب کنید. در واقع ، من می توانم تمام توضیحات مورد را در اختیارتان قرار دهم و به شما نشان می دهم که چگونه از فیلم های آنلاین خود درآمد کسب کنید.

برای پاسخ فوری به س yourال خود ، بدانید که برای کسب درآمد با YouTube ، تنها سیستم معتبر تبلیغات است ، سیستمی که قبل از فیلم ها یا مستقیماً روی آنها نشان داده می شود. اما چگونه آن را به دست می آورید؟ ساده ، شما باید یک شریک YouTube شوید.

با روشن کردن این نکته ، اگر شما واقعاً علاقه مند به یادگیری بیشتر و کشف همه کارهایی هستید که می توانید برای درآمدزایی با YouTube انجام دهید ، پیشنهاد می کنم چند دقیقه وقت آزاد بگذارید و با دقت بر خواندن این آموزش تمرکز کنید. من به شما قول نمی دهم که در پایان این راهنما به لطف فیلم های منتشر شده در اینترنت به یک "ماهاراجه" تبدیل خواهید شد اما مطمئناً به لطف فیلم های منتشر شده در شبکه در بستر معروف Google ، ایده های شفاف تری در مورد چگونگی کسب درآمد خواهید داشت. . پس آماده ای؟ آره؟ بسیار خوب ، پس بیایید پچ پچ را منع کنیم و شروع کنیم.

همانطور که به شما گفتم ، برای اینکه بتوانید در YouTube درآمد کسب کنید ، شریک شدن در سایت ضروری است. برای پذیرفته شدن در این برنامه ، باید تعداد بازدیدهای معدودی داشته باشید ، فیلم های زیادی در کانال بارگذاری شده باشند و نباید هیچ نقض مربوط به حق چاپ یا مقررات داخلی YouTube را انجام دهید. اگر فکر می کنید تمام اعتبارنامه را دارید ، به دنبال آن بروید. هیچ هزینه ای ندارد.

قبل از اینکه به شما در مورد چگونگی شریک شدن در پورتال معروف ویدیو و در نتیجه چگونگی کسب درآمد با YouTube ، توضیحات مربوط به پرونده را ارائه دهم ، با این حال می خواهم یک نکته اساسی را در خاطر داشته باشید. برای ایجاد درآمد قابل توجه ، شما همچنین باید مخاطبان قابل توجهی داشته باشید. به زبان ساده ، تعداد بسیار کمی از افراد موفق به "گذراندن زندگی" در یوتیوب (که به عنوان درآمد تبلیغات است) هستند. افراد بیشتری می توانند به لطف تبلیغ شخصی که YouTube با دسترسی گسترده مردم به آن انجام می دهد ، درآمد کسب کنند. اما این موضوع دیگری است.

شبکه شخص ثالث را انتخاب کنید

عامل مهم دیگری که باید در نظر گرفت مشارکت با شرکت های شخص ثالث است. وابستگی استاندارد YouTube ، موردی که من قصد دارم در مورد آن به شما بگویم ، فقط برای کسانی است که جاه طلبی ستاره ای "لوله" ندارند و به آنها اجازه نمی دهند درآمد بسیار بالایی کسب کنند.

 

به اصطلاح YouTube-stars ، کسانی که ده ها هزار بازدید از هر ویدئو را جمع می کنند و صدها هزار مشترک را می شمارند ، به شبکه های خارجی اعتماد می کنند که به عنوان واسطه با پورتال Google عمل می کنند ، که در ازای درصد کمی در مورد درآمد تبلیغات ، به آنها اجازه دهید از پشتیبانی فنی ، تبلیغات برای افزایش بازدید و محتوای اضافی (مانند موسیقی متن دارای حق چاپ) برای استفاده در فیلم ها استفاده کنند.

برای یافتن مناسب ترین شبکه برای کانال خود ، می توانید با استفاده از پلتفرم SocialBlade خدمات مورد استفاده مشهورترین YouTubers را جستجو کنید که با کلیک اینجا می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. پس از نمایش صفحه اصلی SocialBlade ، فقط نام کاربری YouTube را در نوار واقع در بالا سمت راست تایپ کنید و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید ، این همه. متناوباً ، می توانید با کلیک کردن در اینجا ، رتبه بندی 100 شبکه برتر را بررسی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، می توانید با پست من در مورد نحوه پرداخت YouTube برای فیلم ها مشورت کنید.

صرف نظر از نوع وابستگی انتخاب شده ، YouTube هزینه فیلم ها را بر اساس معیاری به نام CPM پرداخت می کند (هزینه هزار نمایش). بنابراین مبلغی که به کسانی که از تبلیغات در YouTube سوit استفاده می کنند ناشی می شود به میزان پرداخت اسپانسرها مرتبط است و هر ماه می تواند مبلغی متفاوت باشد. به طور کلی ، می توان اظهار داشت که از هر 1000 بازدید از یک فیلم با تبلیغات ، می توان تنها چند یورو ، تقریباً از 5.00 یورو تا 7.00 یورو ناخالص ، بدست آورد.

شریک YouTube شوید

حالا بیایید وارد کار بشویم. اگر قصد شما این است که سعی کنید با YouTube درآمد کسب کنید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که اینجا کلیک کنید تا به صفحه مدیریت حساب خود متصل شوید.

اکنون اطمینان حاصل کنید که کانالی که متعلق به شماست چه از نظر حق چاپ و چه از نظر استانداردهای جامعه از شهرت خوبی برخوردار است. سپس بررسی کنید که در کنار قوانین انجمن و حق چاپ یک نقطه سبز وجود دارد. اگر اینگونه نیست ، متأسفم که به شما گفتم اما ... شما نمی توانید درخواست کسب درآمد از ویدیوها را داشته باشید و بنابراین با YouTube درآمد کسب می کنید.

علاوه بر شرایط ذکر شده ، بررسی کنید که کانال شما در 12 ماه گذشته حداقل به 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشا رسیده باشد. در غیر این صورت ، نمی توانید در YouTube Partner Program (YPP) شرکت کنید.