سفارش تبلیغ
صبا ویژن

khafani

نظر

ما همیشه می گوییم که ما با اینستاگرام رابطه ای عاشقانه و نفرت انگیز است اما اخیراً بیشتر از هر چیز دیگری به نظر می رسد که یک شخص سابقه دار است. به همان اندازه که از الاغ ما دور می شود ، در آنجا ما با یک دست دکمه دست می کنیم تا سعی کنیم محبت او را جلب کنیم. در اشتیاق به بازیابی آن ، ما قبلاً همه کارها را انجام داده ایم: ما یاد گرفته ایم که یک خوراک منظم ، تمیز و زیبا داشته باشیم ، راهی برای کنار آمدن با الگوریتم پیدا کرده ایم و اکنون می خواهیم چند نکته برای آی فون برای ساخت داستان های ما به شما بیاموزیم. کاربران اینستاگرام آن را پشت درز ترکاندند.

 

بدون آگاهی بیشتر ، 8 ترفند برای ضربه زدن به آن در استوری های اینستاگرام خود:

 

1. LivePhotos خود را به بومرنگ تبدیل کنید

بدون استفاده از برنامه ها ، یا مزخرفات متعدد. استوری های اینستاگرام خود را باز کنید ، صفحه را به بالا بکشید و عکس زنده خود را انتخاب کنید.

اینستا

2. پست های خود را به Stories خود پیوند دهید.

خوب ، ما چیز "کش رفتن" را نداریم و نمی توانیم به وب سایت خود پیوند دهیم زیرا 10 هزار دنبال کننده نداریم ، اما می توانیم مخاطبان خود را از یک داستان به پست خود ببریم ، چگونه؟ بسیار آسان.

 

پستی را از خبرمایه خود انتخاب کنید ، روی اشتراک گذاری ، "اشتراک در داستان ها" کلیک کنید و تمام. شما در حال حاضر یک داستان با پیوند قابل کلیک برای پست خود دارید

4. رنگها را از اینستاگرام خارج کنید

آیا گزینه های رنگ اینستاگرام برای شما کوتاه است؟ ما فرض می کنیم که شما قبلاً می دانید که می توانید از میان عکس هایی که قطره چشمی در کنار گزینه های رنگ قلم موها ، ابزارهای نوشتاری و غیره ظاهر می شود ، رنگ ها را انتخاب کنید. اما چیز دیگری وجود دارد که می توانید انجام دهید.

 

داستان ها را باز کنید و قلم مو را انتخاب کنید ، هر یک از گزینه های رنگی که در زیر روی صفحه شما ظاهر می شود را نگه دارید تا زمانی که نوار لغزنده رنگ باز شود. حالا فقط باید رنگی را انتخاب کنید که بیشتر از همه دوست دارید.

فکر می کردید تنها راه برای پر کردن رنگ مسواک زدن روی صفحه است؟ خوب ، چیزی آسان تر وجود دارد. قلم مو را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کرده و رنگی را انتخاب کنید. صفحه را حدود دو تا سه ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا صفحه به طور خودکار با رنگی که انتخاب کرده اید پر شود. جادوی "güena"!