سفارش تبلیغ
صبا ویژن

khafani

نظر

آیا می خواهید دانش خود را در مورد ابزارهای Google عمیق تر کنید؟ خبر خوب: گوگل به تازگی یک برنامه افزودنی رسمی برای یادگیری نحوه استفاده از همه ابزارهای Google راه اندازی کرده است. یک سرویس عالی برای افراد و همچنین متخصصانی که شرکتی را که با برنامه های Google کار می کند ادغام می کنند.

استفاده از Gmail ، Drive ، Calendar ، Google+ را بیاموزید ...

برای شروع ، اینجا را کلیک کنید تا برنامه افزودنی رسمی را بارگیری کنید. پس از نصب ، یک نماد به همه برنامه های Google شما در بالا سمت راست (یک علامت سوال احاطه شده توسط یک دایره قرمز ، آبی ، زرد و سبز) اضافه خواهد شد. با کلیک بر روی این نماد ، به یک برنامه آموزشی متناسب با نرم افزار مورد استفاده دسترسی پیدا می کنید. می توانید از این پنجره راهنما در بسیاری از ابزارهای Google استفاده کنید: Gmail ، تقویم Google ، Google Drive ، Google Docs ، Google+ و Google Classroom.

یک کمک تعاملی برای یادگیری ابزارهای Google

این برنامه آموزشی به زبانهای فرانسه و سایر زبانها موجود است. آموزش Google Apps کمک مناسبی را ارائه می دهد: برای هر نرم افزار ، لیستی از اقدامات ارائه می شود. برای یادگیری نحوه استفاده ، روی ویژگی مورد نظر خود کلیک کنید. چند نمونه:

 

چگونه می توانم پرونده ای را در Google Drive به اشتراک بگذارم؟

چگونه یک ایمیل جدید در Gmail بنویسیم؟

چگونه متن ایمیل را در Gmail قالب بندی کنیم؟

چگونه می توان یک پیوست به یک ایمیل در Gmail اضافه کرد؟

چگونه می توان یک فرم متصل به یک صفحه در Google Sheets ایجاد کرد؟

کمک به صورت نوشتاری و صوتی ارائه می شود: یادتان باشد که هدفون یا بلندگوها را به برق وصل کنید! آموزشها به خوبی طراحی شده اند: مراحل انجام عمل مورد نظر خود را بر روی صفحه مشاهده می کنید. شما هرگز از نرم افزار خارج نمی شوید ، این نرم افزار تعاملی است: شما باید در ابزار Google که برای یادگیری استفاده از Gmail ، Google Drive و دیگران استفاده می شود ، اقداماتی انجام دهید.

200 نکته Google ، برای ادامه کار

بدیهی است که برای افراد و مشاغل کاملاً رایگان است. برای ادامه کار و بهبود استفاده از ابزارهای Google ، به لیست ما مراجعه کنید: 200 نکته برای تسلط بر Google.