سفارش تبلیغ
صبا ویژن

khafani

نظر

از دوربینی مناسب برای قالب ویدیوی خود استفاده کنید. وب کم تعبیه شده در رایانه شما ممکن است به شرط داشتن وضوح قابل قبول کافی باشد. ابتدا سعی کنید از وضوح تصویر اطمینان حاصل کنید. اگر خیلی تار است ، اگر توانایی تهیه آن را دارید با دوربین تلفن همراه خود بروید یا روی یک دوربین فیلمبرداری سرمایه گذاری کنید.

اگر رایانه شما وب کم ندارد ، می توانید آن را به عنوان یک دستگاه خارجی نصب کنید. مدل های سطح ورودی حدود سی یورو قیمت دارند.

از دوربین گوشی خود استفاده کنید. اگر قصد فیلمبرداری خود را در فضای باز یا حرکت در حین فیلمبرداری دارید ، به جای آن از تلفن استفاده کنید. مدل های جدید تجهیزات با کیفیتی بیش از رضایت صدا و تصویر ارائه می دهند. در واقع ، دوربین ها و میکروفون های یکپارچه از کارآیی بیشتری برخوردار هستند. علاوه بر این ، حافظه داخلی تلفن را می توان با گسترش حافظه خارجی مانند کارت SD تا حد زیادی افزایش داد. بنابراین می توانید فیلم های با کیفیت را مستقیماً در تلفن خود ضبط کنید.

توجه داشته باشید که یک فیلم بیشتر از کیفیت خوب به فضای ذخیره سازی نیاز دارد. برای انتقال فیلم ها و آزادسازی حافظه تلفن خود یک رسانه خارجی مانند کلید یا هارد دیسک تهیه کنید.

سرمایه گذاری در یک دوربین فیلمبرداری. اگر قصد فیلمبرداری یک فیلم واقعی را دارید ، بهترین کار تهیه یک دوربین فیلمبرداری دیجیتال است. با دانستن اینکه ارزان ترین هزینه آن حدود صد یورو است ، مدل را متناسب با پروژه و بودجه خود تنظیم کنید. توجه داشته باشید که می توانید مدل های دست دوم را به صورت آنلاین یا نمایندگی ها پیدا کنید.

دوربین های فیلمبرداری معمولاً دارای شکافی برای کارت SD هستند. این حافظه و فضای ذخیره سازی راحت است زیرا می تواند با رایانه نیز سازگار شود.

از صفحه نمایش خود فیلم بگیرید. برای ایجاد ضبط از صفحه خود ، نرم افزار را بارگیری کنید تا از آن در زمان واقعی فیلمبرداری کند. این گزینه خصوصاً جالب است اگر قصد دارید یک آموزش را انجام دهید یا نکاتی را در زمینه بازی های ویدیویی یا رایانه ارائه دهید.

بسیاری از نرم افزارهایی که به شما امکان می دهند از صفحه نمایش خود فیلم بگیرید به صورت آنلاین در دسترس هستند. برخی از آنها از ویژگی های پیشرفته ای مانند قابلیت فیلم برداری همزمان چند فیلم برخوردار هستند. هنگام ضبط صفحه ، می توانید از طریق وب کم از خود فیلم بگیرید. این روش همپوشانی ویدیو بیشتر برای پخش جریانی محتوای زنده استفاده می شود ، اما بسیاری از کاربران YouTube نیز از آن استفاده می کنند.

هنگام ضبط ، از کیفیت تصویر و صدا اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت ، خطر از دست دادن کاربران بالقوه را دارید.

میکروفون بخرید. احتمالاً قبلاً به دلیل ضعف صدا از مشاهده منصرف شده اید. برای جلوگیری از از دست دادن کاربران ، اطمینان حاصل کنید که صدا ترد و عاری از نویز است. اگر میکروفون داخلی کامپیوتر شما کافی نیست ، روی یک دستگاه با کیفیت سرمایه گذاری کنید. این نوع مواد از چند ده یورو در دسترس است.

توجه داشته باشید که برخی از دوربین های فیلمبرداری دارای سیستم صوتی قدرتمندی هستند. اگر می خواهید بدون شکستن بانک در سخت افزار سرمایه گذاری کنید ، به دنبال دستگاهی بگردید که سازگاری خوبی در زمینه صدا ، تصویر و اتصال داشته باشد. خرید کیت حاوی دستگاه های مختلف مختلف نیز امکان پذیر است.

سناریوی خود را مشخص کنید. این مرحله اختیاری است ، اما نوشتن یک اسکریپت می تواند به شما کمک کند تا ویدئوی خود را مشخص کرده و مرتب نگه دارید به عنوان مثال ، اگر در حال انجام یک آموزش هستید ، می توانید مراحل مختلف را توصیف کنید تا مطمئن شوید کل مطلب سازگار و قابل درک است. اگر در حال ایجاد مونتاژ روی مجموعه مورد علاقه خود هستید ، می توانید قبل از اینکه به سراغ ایجاد واقعی بروید ، هر کلیپ را روی پیش نویس خود تعریف کنید.

محتوای خود را با قالب موجود تطبیق دهید. YouTube میزبان میلیون ها ویدیو با محتوای بسیار متنوع است. با این حال ، برخی از انواع محبوبیت بیشتری نسبت به انواع دیگر دارند زیرا به راحتی قابل شناسایی هستند.

بلاگ ها به صورت ویدئو ، که عموماً به آنها vlogs می گویند ، تأثیر زیادی بر روی کاربران دارند. این معمولاً یک ژورنال است که توسط یک یا چند نفر نگهداری می شود و در قالب فیلمهایی که به طور منظم منتشر می شوند ، ماجراجویی خاص ، زندگی روزمره یا حتی دیدگاه نویسنده را درباره موضوعات مختلف بازیابی می کند.

نکات و نقدهای بازی های ویدیویی در بین گیمرها ، تازه کارها و به طور مشابه با تجربه محبوب هستند. همچنین می توانید این جهان را به حوزه محاسبات نیز گسترش دهید.

آموزشها نیز در YouTube بسیار موفقیت آمیز هستند ، خصوصاً اگر نویسنده در حوزه کاری خود به مرجعی تبدیل شده باشد. لوازم آرایشی ، ورزشی ، سرگرمی های DIY یا سرگرمی های خلاقانه بخشهایی هستند که به خصوص در انتشار آموزش ها بسیار مفید هستند.

این مجامع با خلاقیت و مهارت فنی کاربران را مورد توجه قرار می دهد. به عنوان مثال ، تنظیم صحنه هایی از یک مجموعه به موسیقی ، اختلاط هوشمندانه آثار سینمایی یا حتی ویرایش صحنه هایی با یک موضوع خاص اغلب مورد توجه کاربران قرار می گیرد.

ویدئوهای حیوانات بسیار تقسیم شده است. گربه های دست و پا چلفتی ، سگهای شوخی کننده و پانداهای بازیگوش فقط چند نمونه از این موارد است. بنابراین می توانید با استفاده از تلفن یا دوربین فیلمبرداری به حیوان خانگی خود شلیک کنید.

در صورت مرتبط بودن بررسی ها نیز می توانند بسیار دنبال شوند. در واقع ، بسیاری از افراد برای ارسال نظرات خود در مورد یک محصول یا خدمات ، از یوتیوب استفاده می کنند که مطمئناً بر کاربران آنها تأثیر می گذارد. یک بازبینی خوش ساخت ، آمیخته شدن طنز و ارتباط ، اغلب باعث ایجاد هزاران بازدید می شود.

فیلم های خنده دار محبوب هستند ، اما می توانند به شدت مورد انتقاد قرار گیرند. اگر تمسخر باعث مرگ نشود ، می تواند به معروف شدن شما نیز کمک کند! از روی صحنه بردن شوخی با دوستانتان گرفته تا ایجاد یک پاستیل واقعی طنز ، می توانید به تخیل و استعداد خود ادامه دهید.

فیلم های شخصی را به اشتراک بگذارید. اگر YouTube بیشتر قصد دارد ویدیوها را به بیشترین تعداد توزیع کند ، استفاده از پلتفرم برای اهداف خصوصی بیشتر نیز امکان پذیر است. بنابراین می توانید لحظاتی از زندگی خود را با دوستان یا اعضای خانواده خود که در حضور شما نیستند به اشتراک بگذارید.

به عنوان مثال ، می توانید از یک واقعه خانوادگی مانند پیک نیک با دوستان یا عروسی یکی از عزیزان خود فیلم بگیرید و سپس آن را در YouTube بارگذاری کنید. پیوند را به افراد مربوطه توزیع کنید و هنگام بارگذاری محتوا محدودیت دسترسی داشته باشید.

اگر فیلم شما برای مخاطبان یا افراد خاصی در نظر گرفته شده است ، می توانید دسترسی به آن را محدود کنید. با این حال ، حتماً از شرایط انتشار و آپلود شده توسط سیستم عامل پیروی کنید. دلیل این امر این است که کاربران دیگر ممکن است به فیلم های شما دسترسی داشته باشند و برخی از مطالب ممکن است تحت محدودیت ها باشند.