سفارش تبلیغ
صبا ویژن

khafani

نظر

در این مقاله ، من قصد دارم 10 نکته را به شما ارائه دهم که برای بهینه سازی استفاده شما از توییتر برای شما بسیار مفید خواهد بود. چه یک مبتدی در توییتر باشید و چه توییت های تایید شده ، این راهنمای کوچک - برای در دست داشتن - کمک بزرگی خواهد بود!

توییتر چیست

توییتر با 313 میلیون کاربر فعال ماهانه و 500 میلیون توییت در روز ، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است. شما می توانید آنچه را که در جهان در حال رخ دادن است به صورت واقعی مشاهده کنید اما در آن نیز شرکت کنید ، یعنی با سایر ثبت نام کنندگان در موضوعات مختلف تعامل داشته باشید.

در توییتر ، صفحه ای خواهید داشت که باید شخصی سازی کنید (رنگ ، عکس نمایه ، بنر ، بیوگرافی کوتاه ...) و در آن می توانید پیام کوتاه (حداکثر 280 کاراکتر) را برای افرادی که تصمیم گرفته اند اخبار شما را دنبال کنند منتشر کنید. .

برخی تعاریف

قبل از پرداختن به اصل موضوع ، در اینجا چند اصطلاح مهم برای درک بقیه موارد آورده شده است:

- صدای جیر جیر: توییت پیامی است که حداکثر شامل 280 نویسه است (شامل فضاها می شود). می توانید آن را با یک یا چند تصویر ، یک فیلم ، یک نظرسنجی یا حتی یک گیف همراه داشته باشید.

 

- هشتگ: هشتگ (#) یک کلمه یا گروهی از کلمات است که از شخصیت "#" پیروی می کند. این کلمه قابل کلیک خواهد بود و شخصی را که کلیک می کند با هشتگ مشابه به همه توییت های دیگر هدایت می کند.

 

- در: از "@" برای شناسایی شخصی در پیام استفاده می شود ، شخص مورد نظر اعلانی دریافت می کند و به توییتی که در آن شناسایی شده هدایت می شود.

 

- بازتوییت: بازتوییت به معنای هدایت مجدد دنبال کنندگان شما به یک توییت از شخص دیگر است. این بدان معنی است که پیام توییت را دوست دارید یا آن را تأیید می کنید.

 

- دنبال کردن: follow به معنای "دنبال کردن" در انگلیسی است. وقتی کسی شما را "دنبال" می کند ، در حساب شما مشترک شده است. به همین ترتیب اگر کسی را "دنبال" کنید فعالیت او را در توییتر مشاهده خواهید کرد.

 

- لغو دنبال کردن: "عدم دنبال کردن" کسی است که عضویت در حساب خود را لغو می کند ، یعنی دیگر اخبار خود را دنبال نمی کند.

 

- دنبال کنندگان: نام دیگری که به طور گسترده در توییتر برای "مشترکان" استفاده می شود

 

- Gif: یک گیف (قالب مبادله گرافیکی) یک تصویر متحرک است (که اغلب احساسات ، خلق و خوی را بیان می کند.)

5 نکته اساسی

از هشتگ مناسب استفاده کنید (اما در این کار زیاده روی نکنید)

در توییتر ، هشتگ ها در مرکز توجه قرار دارند. به همین دلیل است که در هر توییت قرار دادن حداقل یک هشتگ و حداکثر سه مورد مهم است (فراتر از آن ، پیام دیگر واضح نیست).

البته شما باید هشتگ ها را با پیام مطابقت دهید. بنابراین ، پیامی مانند "آیا می خواهید SEO خود را بهینه کنید؟" با ما تماس بگیرید! "آیا در این فرم تأثیر بیشتری در توییتر خواهد داشت" آیا می خواهید # ارجاع طبیعی خود را بهینه کنید؟ با ما تماس بگیرید! " البته برای این مثال مناسب است که نحوه تماس با شما (اعم از عکس ، جزئیات تماس یا پیوند به صفحه تماس) را نشان دهید

توییت های خود را برنامه ریزی کنید

اگر نمی توانید چندین توییت در روز بنویسید ، می توانید به ابزاری برگردید که توییت های شما را در تاریخ و ساعت تعیین شده برای شما ارسال کند.

برای آن ، بافر ایده آل است! تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که با حساب توییتر خود وارد شوید (بعداً می توانید شبکه های اجتماعی دیگری مانند فیس بوک را اضافه کنید!) ، سپس در بخش "دم" توییت خود را بنویسید. سپس بر روی "اشتراک" کلیک کنید تا توییت خود را بلافاصله ارسال کنید یا "افزودن به صف" را کلیک کنید تا بعداً ارسال شود.

برای تعیین اینکه توییت های آینده شما در چه ساعاتی ارسال می شوند ، روی بخش "تنظیم" کلیک کنید و صفحه "برنامه ارسال" را باز کنید. در اینجا می توانید برای هر روز زمان مشخصی را که توییت های شما به طور خودکار منتشر می شود (آنهایی که در "صف" قرار داده اید) انتخاب کنید. سپس می توانید ترتیب توییت های وارد شده در "صف" را تغییر دهید.

 

یک توییت را در بالای نمایه خود پین کنید

در توییتر این امکان وجود دارد که توییتی را برای سایرین ارسال کنید. بنابراین مهم است که توییتی را که از آن بهره مند می شوید انتخاب کنید. این می تواند یک پست تبلیغ کتاب الکترونیکی رایگان ، وبینار یا سایر پیشنهادات باشد. ایده آل این است که پیشنهادهای رایگان را برجسته کنید تا بازدیدکنندگان بالقوه نمایه شما با دیدن خدمات پرداختی شما مستقیماً در بالای نمایه شما نترسند. ترویج پیشنهادات رایگان بازدیدکنندگان را ترغیب می کند تا روی پیوند شما کلیک کنند و بنابراین در سایت شما گشت بزنند و خدمات بالقوه خود را مشاهده کنند.

از عملگرهای جستجو استفاده کنید

اپراتور جستجو چیست؟ این یک (یا چند) کاراکتر است که به شما امکان می دهد جستجوهای خود را در توییتر اصلاح کنید. به عنوان مثال ، اگر به دنبال کاربران جذاب هستید ، بهتر است از توییت های غیر مرتبط (لینک ها اغلب برای تبلیغ یا ایجاد ترافیک به سایت دیگری وجود دارند) را ترجیح دهید. برای انجام جستجو و فقط داشتن توییت های نامرتبط ، باید "-http" را پس از جستجوی خود اضافه کنید (به عنوان مثال: "Digitalisation -http"). بسیاری از اپراتورها در دسترس هستند ، به عنوان مثال می توان یک عبارت دقیق را با قرار دادن آن در نقل قول جستجو کرد یا دیدن توییت های ارسال شده در شعاع 25 کیلومتری یک شهر را با تایپ "نزدیک: شهر در فاصله 25 کیلومتری" مشاهده کرد. تعداد زیادی اپراتور دیگر وجود دارد ، همه آنها در صفحه جستجوی توییتر ذکر شده اند (https://twitter.com/search-home)

 

رقابت را زیر نظر داشته باشید

شما بدیهی است که رقبایی دارید که باید آنها را تماشا کنید ، اما شاید نمی خواهید در حساب آنها مشترک شوید و تعداد مشترکان آنها را افزایش دهید؟ در این مورد یک ابزار بسیار کاربردی در توییتر وجود دارد: لیست خصوصی. برای ایجاد یکی:

 

- به پروفایل خود بروید

- روی "بیشتر" (روی رایانه) سپس "لیستها" کلیک کنید

- صفحه ای با لیست هایی که ایجاد کرده اید یا در آن مشترک شده اید نمایش داده می شود. در سمت چپ صفحه ، روی "ایجاد لیست" کلیک کنید

- یک نام بگذارید (به عنوان مثال "هوش رقابتی")

- "خصوصی" را بررسی کنید

 

برای افزودن شخصی به لیستی که به تازگی ایجاد کرده اید ، به نمایه وی بروید و روی "..." درست در کنار "اشتراک" کلیک کنید. سپس "افزودن یا حذف به لیست" را انتخاب کنید و لیستی را انتخاب کنید که می خواهید این حساب را در آن قرار دهید.

 

همچنین به شما توصیه می شود محتوا (تصاویر ، فیلم ها ، نظرسنجی ها و غیره) را متنوع کنید و چندین بار محتوای غیرقابل تخریب را توییت کنید. همچنین باید به یاد داشته باشید که هر از گاهی تأثیر توییت های خود را تجزیه و تحلیل کنید ، زیرا این توییتر ابزاری را تنظیم کرده است که دقیقاً در زیر توییت شما قرار دارد ، سه میله کوچک عمودی.

مهمتر از همه ، ثابت و کمی "جدی" تر از شبکه های دیگر باشید ، در توییتر آنچه از شما انتظار می رود نزدیکی است!